Logo Forda auto-watin - logo

Serwis - Obsługa aut

Najwyższym priorytetem firmy Ford jest posprzedażna obsługa Klienta.

 

Twój samochód został wykonany z zachowaniem najwyższych standardów jakości przez zespół specjalistów.

Teraz zespół serwisowy dealera wykorzysta swoje gruntowne przygotowanie fachowe, wiedzę techniczną i specjalistyczne urządzenia, aby zaopiekować się Twoim Fordem przez cały okres jego eksploatacji.

Celem zespołu serwisowego jest uzyskanie Twojego pełnego zadowolenia. Oznacza to, że otrzymujesz usługę na najwyższym poziomie jakościowym - za pierwszym razem, za każdym razem i zawsze na czas.

 

Możesz od nas oczekiwać:

Punktualnego przyjęcia przez Twojego Doradcę Serwisowego zgodnie z wcześniej ustalonym, dogodnym dla Ciebie terminem.

Podczas rozmowy telefonicznej recepcjonista zaproponuje Ci kilka możliwych terminów przyjęcia Twojego samochodu do serwisu. Wybierz dzień i godzinę, które najbardziej Ci odpowiadają. Podaj swoje dane oraz
dane samochodu, a także zakres usługi, jaki chcesz wykonać. Wszystko to zostanie zarejestrowane w komputerze. Niezwykle istotne jest Twoje punktualne przybycie o umówionej wcześniej godzinie, pozwoli to doradcy serwisowemu być do Twojej dyspozycji. Żadnych kolejek czy zbędnego czekania - zabierzemy tylko tyle Twojego cennego czasu, ile jest naprawdę niezbędne.

Sprawdzenia Twojego samochodu w Twojej obecności w celu określenia zakresu usługi

Doradca serwisowy przeprowadzi 15 - minutową inspekcję Twojego samochodu, w trakcie, której wspólnie z Tobą uzgodni, jakie prace należy wykonać. Zasugeruje również ewentualne dodatkowe prace, istotne dla Twojego
bezpieczeństwa, które mogłeś przeoczyć. Abyś uniknął niespodzianek przy odbiorze samochodu, doradca poda Ci (na piśmie) kosztorys określający dokładnie wysokość należności, zanim rozpoczną się jakiekolwiek prace. Twój doradca serwisowy będzie dokładnie wiedział, ile czasu zajmie wykonanie zlecenia. Będziesz mógł uzgodnić z nim termin odbioru samochodu. Jakiekolwiek rozszerzenie zakresu usługi zostanie z Tobą skonsultowane, na pewno nie zostaną podjęte żadne naprawy bez Twojej zgody.

Dotrzymanego, uzgodnionego terminu odbioru samochodu

Każdy termin odbioru samochodu ustalony wcześniej zostanie dotrzymany. Możesz mieć pewność, że samochód będzie czekać na Ciebie, a wszystkie zlecone prace zostały wykonane z należytą dbałością i starannością przez naszych mechaników. Jeżeli Twój samochód będzie gotowy wcześniej niż ustalono - zostaniesz o tym powiadomiony telefonicznie.

Jasnego i czytelnego rachunku zgodnego z kosztorysem

Rachunek końcowy, który otrzymasz przy odbiorze samochodu, nie będzie przekraczać nawet o grosz kwoty podanej w kosztorysie (o ile nie nastąpiło rozszerzenie zakresu usługi, co zostało z Tobą uzgodnione) każda pozycja zawarta w rachunku zostanie Ci wyjaśniona, abyś dokładnie wiedział, co wchodziło w zakres usługi.

Telefonicznego kontaktu po zakończeniu usługi

Zdanie naszych klientów na temat jakości świadczonych usług w naszych punktach serwisowych, jest dla nas niezwykle cenne, dlatego też w terminie 3 do 5 dni skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby dowiedzieć się czy wykonane prace przyniosły oczekiwany efekt, czy jesteś w pełni zadowolony ze standardów obsługi. Jeżeli
będziesz miał jakiekolwiek uwagi lub pytania zostaną one zanotowane i przekazane osobie kompetentnej, która zadzwoni do Ciebie i udzieli wyczerpującej odpowiedzi.